ÁSZF
Általános Szerződési Feltételek
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el általános szerződési feltételeinket (ÁSZF), és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és magára nézve kötelezőnek ismeri el. Jelen szerződés kizárólag elektronikus formában kerül elfogadásra és megkötésre (online adásvételi szerződés: olyan adásvételi szerződés, amelynek értelmében a vállalkozás egy honlapon vagy egyéb elektronikus eszközön keresztül kínál megvételre valamilyen árut, és a fogyasztó az adott honlapon vagy egyéb elektronikus eszközön keresztül rendeli meg azt), nem minősül írásba foglalt szerződésnek, nem kerül egyedileg iktatásra, továbbá postázásra, valamint magatartási kódexre nem utal.
A Webáruház működésével, az egyes termékek megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a jelen Általános Szerződési Feltételekben, valamint a Webáruház honlapján megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Jelen szerződés az alábbiakról rendelkezik:
- Üzemeltetői adatok ismertetése
- Tárhelybiztosító (hoszting) szolgáltató adatai
- Megvásárolható termékek köre, a kínált termékek kategóriabesorolása
- A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
- Rendelés lépéseinek bemutatása
- Szállítási feltételek
- Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
- Fizetési feltételek
- Alacsony rendelés felára
- Szavatossági információk, tudnivalók
- Az elállás joga, az elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
Üzemeltetői adatok
Cégnév: EXT-06 Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 6000 Kecskemét, Jókai utca 40. Fsz. 2. ajtó
Telephely, levelezési cím: 8000 Székesfehérvár, Mártírok útja 3/b
Adószám: 13836872-2-03
Cégjegyzékszám: 07 09 029406
Cégjegyzékét vezeti: Székesfehérvári Törvényszék Cégbírósága
Csomagküldő kereskedelmi tevékenység nyilvántartási száma: 4518/2010
Szerződés és kapcsolattartás nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség, ügyfélszolgálat: iroda@ext.hu
Telefonos elérhetőség: +36 20 372 0609
Szállítási partner megnevezése: Magyar Posta Logisztika
Tárhelybiztosító (hoszting) szolgáltató adatai:
Cégnév: EXT-06 Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 8000 Székesfehérvár, Mártírok útja 3/B
Elektronikus elérhetőség: iroda@ext.hu
Telefonos elérhetőség: +36 20 372 0609
Adatok pontos helye: 8000 Székesfehérvár, Mártírok útja 3/B
Megvásárolható termékek köre, a kínált termékek kategória besorolása
A megjelenített termékek online vásárolhatóak meg. Az online vásárlás házhoz szállítással történhet.
A kínált munkavédelmi termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:
- Munkaruházat
- Kézvédelem
- Lávédelem
- Egyéb termékek
A termékek Webáruházban feltüntetett árai tartalmazzák a törvényben előírt ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. Az egyes termékek jellemzőit az adott termék melletti részletes ismertető tartalmazza.
A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
A megrendelések automatikus visszaigazolása haladéktalanul, de legkésőbb a rendelés leadásától számított 48 órán belül e-mailben történik (a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet 18. § rendelkezésének megfelelően). Amennyiben 48 órán belül nem kap rendeléséről visszaigazolást, úgy a vonatkozó jogszabály alapján (ld: az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 6. § (2) bek.) a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól. A megrendelések feldolgozása (számla elkészítése) 2 munkanapon belül megkezdődik és felvesszük Önnel a kapcsolatot. A teljesítési határidő (szállítási idő) a visszaigazolástól számított 5 munkanap (átlagos teljesítési idő a visszaigazolástól számított 3-4 munkanap).
Az üzemeltető fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések részbeni vagy teljes visszautasítására. Visszautasításra különösen akkor kerülhet sor, ha a megrendelt termék beszerzésére a gyártó partnernél felmerülő ok miatt nincs lehetőség, vagy akkor, ha nem történik meg a fizetés. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén a teljes vételár, illetve részteljesítés esetén a túlfizetett összeg visszautalásra kerül a megrendelőnek.
A rendelés menete
1. Amennyiben még nem regisztrált a weboldalon, úgy regisztrálhat a kényelmesebb vásárlás érdekében, azonban vendégként (nem regisztrált vásárlóként) is leadhatja megrendelését. Ha már korábban regisztrálta magát, akkor be tud lépni. A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció. Amennyiben regisztrál, úgy a következő rendelés alkalmával már regisztrált felhasználóként tud belépni a Webáruházba, ez esetben a szállítási és számlázási adatok újbóli megadása nélkül tudja leadni megrendelését, illetve követni tudja rendelése állapotát.
2. A megvásárolni kívánt termék/termékek kosárba helyezése.
3. Miután a megvásárolni kívánt terméket/termékeket a kosárba helyezte, a ’Tovább a kosárhoz’ gomb megnyomásával juthat el a ’Fizetés’ oldalra, ahol látni fogja a kosárba helyezett terméket/termékeket. Itt tudja megváltoztatni termékenként a mennyiséget, illetve tudja törölni és kiválaszthatja az átvétel típusát. A ’Tovább’ gomb megnyomásával jut a személyes adatok oldalra.
4. Itt válassza ki fizetés típusát, majd adja meg személyes, illetve számlázási adatait és pontos szállítási címet, ahol Ön vagy megbízottja a megvásárolt terméket/termékeket át tudja venni. Regisztrált felhasználóinknak itt automatikusan kitöltésre kerülnek adatai. Ezen oldalon el kell fogadnia jelen általános szerződési feltételt. A ’Tovább’ gomb megnyomásával az ellenőrző oldalra jut.
5. A rendelés ellenőrzése: a megrendelés leadása előtt még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, javíthatja az esetleges adatbeviteli hibákat.
6. A ’Rendelés’ gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését.
7. Online bankkártyás fizetés választása esetén a fizetés végrehajtása.
8. E-mailben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
A szerződési nyilatkozatának megtételekor – azaz a megrendeléssel – Ön kifejezetten tudomásul veszi, hogy nyilatkozata fizetési kötelezettséget von maga után.
Kérjük, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a megrendelt termék. Különösen fontos a telefonszám és az e-mail cím pontos megadása, ezek hiányában meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel és a megrendelés teljesítése. Amennyiben nem kap 1-2 órán belül automatikus visszaigazolást e-mailben, úgy ellenőrizze postafiókjához tartozó tárhely telítettségét, esetleg a kéretlen levelek (spam) gyűjtésére szolgáló mappát. A hibásan megadott adatokból származó szállítási problémákért Webáruházunk semmilyen felelősséget nem vállal, az emiatt keletkező költségek teljes egészében a megrendelőt terhelik.
Amennyiben a rendelés leadását követően veszi észre, hogy adatbeviteli hiba miatt tévesen adott meg adatokat (pl. hibás szállítási cím, téves darabszám) úgy a módosításra telefonon vagy e-mail útján mindaddig lehetősége van, míg a megrendelt termékeket a futárnak.
Szállítási feltételek
Házhozszállítás
A csomagok kézbesítése munkanapokon 8 és 17 óra között történik, amennyiben a fenti időszakokban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (ha van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.
A megrendelt terméket a Magyar Posta Logisztika 3 munkanapon belül megkísérli házhoz szállítani a megadott szállítási címre, amennyiben a megrendelt termék készleten volt. A 3 munkanapon belüli szállítási határidő csak akkor érvényes, ha a megrendelő elérhető az általa megadott szállítási címen a szállítás napján.
A szállítási díj két kézbesítési kísérletet tesz lehetővé, amennyiben az első kézbesítés nem volt sikeres, a futár írásos értesítőt hagy a címzettnél. Ha a címzett nem jelentkezik a futárszolgálatnál, a futárszolgálat 5 napon belül még kétszer megkíséreli a csomag kikézbesítését. Ha egyik alkalommal sem sikerült a kézbesítés, akkor visszaszállítja a csomagot cégünknek.
Házhozszállítási információk
A webáruház megrendeléseit a Magyar Posta Logisztika futárjai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.
Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
A futár általi kétszeri sikertelen kézbesítési kísérlet után újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
Az elállási jog gyakorlása esetén a megrendelő (fogyasztó) viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli.
Fizetési feltételek
A feltüntetett árak magyar forintban (HUF) értendők , a fizetés magyar forintban (HUF) lehetséges.
Átutalással: az EXT-06 Kft. OTP banknál vezetett számlájára.
Bankkártyával: Az OTP Mobil Kft. SimplePay rendszerén keresztül lehetséges.
Cégnév: OTP Mobil Kft.
Székhely címe: 1138 Budapest, Váci út 135-139. B. ép. 5. emelet
Adószám: 24386106-2-44
Szavatossági információk, tudnivalók
A termékre a vásárlás napjától számított 1 év garanciát vállalunk terméktől függetlenül.
Webáruházunkban kizárólag új termékek kerülnek értékesítésre. A termékek eredeti gyári csomagolásban, sértetlenül kerülnek feladásra a címzett részére. A forgalmazott termékekre a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően felelősséget vállalunk. Amennyiben a megvásárolt termék bizonyíthatóan már hibásan került kézbesítésre, úgy azt kérésére kicseréljük.
A hibás teljesítésre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései irányadók, különösen a Hatodik Könyv VI. cím XXIV. fejezet rendelkezései.
A kötelezett, azaz a Webáruház hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.
Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.
Kellékszavatossági jogok
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a EXT-06 Kft. hibás teljesítése esetén a Webáruházzal szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Kellékszavatossági igénye alapján Ön választása szerint
a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Webáruház számára – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével Önnek okozott érdeksérelmet; vagy
b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Webáruház költségére Ön is kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a Webáruház a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a Ptk. vonatkozó rendelkezésének megfelelően (megfelelő határidőn belül, az Ön érdekeit kímélve) nem tud eleget tenni, vagy ha Önnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
Ön a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a Webáruháznak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a Webáruház adott okot vagy az áttérés egyébként indokolt volt.
Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után késedelem nélkül, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 14 napon belül közölni. A hiba felfedezésétől számított 14 napon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért Ön a felelős. Az Ön kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el. A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a Webáruházzal szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket a EXT-06 Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Webáruházat terhelik. Kicserélés vagy elállás esetén Ön nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.
Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a jelen pont 1. alpontjában meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. A termékszavatosság vonatkozásában gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után késedelem nélkül, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 14 napon belül közölni. A hiba felfedezésétől számított 14 napon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért Ön a felelős. Az Ön termékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy
a) a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;
b) a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető vagy
c) a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Az elállás joga, az elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet rendelkezései alapján a fogyasztót (megrendelőt) elállási jog illeti meg az alábbiak szerint.
A távollévők között kötött szerződés esetén (azaz a jelen szerződés hatálya alatti megrendelés esetén) a fogyasztót (megrendelőt) indokolás nélküli elállási jog illeti meg.
Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.
Az elállási határidő, a termék átvételének napjától számított 14 nap. Átvételi (kézhezvételi) időpont házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja, ami a futártól kapott nyugtával igazolható. (Tájékoztatásul közöljük, hogy az elállást határidőben érvényesítettnek tekintjük, ha a fogyasztó az elállásról szóló nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi, azaz a tizennegyedik napon közölt elállás is érvényesen közöltnek tekintendő.)
Amennyiben élni kíván elállási jogával, kérjük, jelezze a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban vagy telefonon.
Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek tekintjük, ha Ön nyilatkozatát a jelen általános szerződési feltételekben meghatározott határidő lejárta előtt elküldi. Ennek igazolása Önt terheli.